iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

21 oktober 2012

Draaischijf 14

Dit hier is de eerste Draaischijf ooit gekozen door mijn persoontje. Ik dacht ze allemaal geplaatst te hebben maar heb er dus 1 over het hoofd gezien en dus daarom staat hij nagenoeg bovenaan.

Het verhaal van destijds

Deze week kies ik voor een oudje in een nieuwe jas.
Peter Slaghuis was voor mij een grote inspiratiebron om te gaan experimenteren met mixen, Ben Liebrand was voor mij nummer 1 maar Peter volgde daar kort op.
Helaas is Peter door een noodlottig ongeval veel te vroeg van ons heen gegaan, maar hij liet wel goeie muziek achter.

1 van zijn grootste fans (Jerry Beke) besloot afgelopen jaar dat het tijd was voor een eerbetoon in de vorm van een remake van de hit Jack to the sound of the underground.
Hij ging aan de slag samen met niemand minder dan Addy van der Zwan en daar kwam een geweldig product uit.
Inmiddels zijn er ver gevorderde plannen voor nog een tribute remake maar dan met de hit Move your feet to the rhythm of the beat.

Maar nu dus eerst genieten van mijn Draaischijf voor deze week.

hithouse ft. addy van der zwan & jerry beke - jack to the sound of the underground 2012





Download on Beatport:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten