iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

21 oktober 2012

Draaischijf 39

Tijdens zijn blind audition bij The Voice Of Holland 2 baarde hij al opzien door zijn voorkomen. En nu dikt hij het nog een beetje aan in zijn videoclip van zijn eerste echte officiele single.
Paul huppelt er op los, zingt in een reuze lollie, draagt een vergiet op zijn hoofd en zingt met een gasmasker op. Maar tegelijkertijd zorgt hij voor 100% vermaak in zijn video. De single zelf is echt een plaatje met hitpotentie want de beats en muziek zijn dusdanig vet dat je er niet bij stil kan blijven zitten. Het refrein is makkelijk mee te zingen en daarnaast heeft hij zeer subtiel ook nog 2 kleine stukjes geleend van zijn idolen Lady Gaga en Madonna. Op een goed moment zingt hij namelijk "I was born this way" "I express myself" en laten dat nou net de 2 singles zijn van de dames die wij ook al erg op elkaar vonden lijken.
Paul is op dit moment ook nog te zien op TV in Expeditie Robinson waar hij aan mee doet en waarvoor hij zich dus op een onbewoond eiland heeft laten droppen.

Zelf zegt hij over zijn expeditie avontuur het volgende:
"Tijdens de expeditie besefte ik hoe belangrijk zij voor me zijn", zegt Paul over zijn ouders. "Tal van herinneringen kwamen boven over vakanties die ik vroeger met ze had en hoe ze mij altijd hebben gesteund in mijn keuzes." Turner noemt zijn tijd op een tropisch eiland 'confronterend maar onvergetelijk'. "Ik kan echt zeggen dat ik nog dankbaarder ben geworden voor alle goede dingen die ik in mijn leven heb gekregen."
Paul genoot tijdens de opnamen van zijn innerlijke rust. "Tijdens Expeditie Robinson komt een andere Paul naar voren. Ik heb dat als heel prettig ervaren, de rust die ik daar van binnen kreeg. Nu ik terug ben, verlang ik wel eens terug naar die situatie waarin je bent afgesloten van alle ruis."
Toch moet de 26-jarige Brit er niet aan denken weer op een onbewoond eiland te zitten. "Als ik me dan weer echt voor de geest haal hoe het er was, denk ik: o nee, dat nooit meer!" Desondanks heeft Paul geen spijt van zijn deelname. "Het was echt een enorme persoonlijke uitdaging. Waarvan ik blij ben dat ik het ben aangegaan, maar wat ik niet gauw een tweede keer zal doen."
 
Maar de Expeditie is dan nog wel op TV te zien, Paul is inmiddels terug op het vaste land en is nu dus druk met de promotie van zijn single I'm So Me, en wij helpen hem daar graag mee door hem de hele week Draaischijf te maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten